Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Ważne strony

Nawigacja

  • Wybory
  • Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Treść strony

Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2019

Prezydent RP zarządził wybory do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej na niedzielę dnia 13 października 2019 r. Wszelkie niezbędne informację znajdą państwo na stronach:

  1. Państwowa Komisja Wyborcza - pkw.gov.pl
  2. Serwis informacyjny – wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2019 r. - wybory.gov.pl

W załącznikach znajdują się treści podstawowych informacji związanych z wyborami:

Informacje dla wyborcy niepełnosprawnego

Prezentacje informacyjne dla Obwodowych Komisji Wyborczych

Wykaz dostępnych elektronicznych usług wyborczych

Uprzejmie informujemy, że na platformie gov.pl dostępne są następujące, elektroniczne usługi wyborcze:

  1. Zgłoszenie zamiaru głosowania korespondencyjnego – usługa aktywna do 30 września 2019 r. (23:59),
  2. Wniosek o dopisanie do spisu wyborców – usługa aktywna do 8 października 2019 r. (23:59),
  3. Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców– usługa aktywna do 8 października 2019 r. (23:59) i ponownie uruchomiona w ciągu pięciu dni roboczych po zakończeniu wyborów parlamentarnych. Ograniczenie dostępności usługi ma na celu umożliwienie rozpatrzenia złożonych wniosków przed terminem głosowania

Podobnie jak w poprzednich wyborach rekomendujemy Państwu przekazanie informacji o statusie procedowanych wniosków e-mailowo lub telefonicznie wnioskodawcy. Wysłanie takiej informacji wyeliminuje ewentualne nieporozumienia i pozwoli na zmniejszenie liczby zapytań ze strony użytkowników. Jest to szczególnie istotne w przypadku odmowy wpisu bądź konieczności uzupełnienia wniosku.

Jeżeli pojawią się dodatkowe pytania lub wątpliwości, bardzo prosimy o kontakt z Departamentem Rozwoju Usług Cyfrowych w Ministerstwie Cyfryzacji pod numerem telefonu: +48 22 245 55 44 lub w kwestiach technicznych z Infolinią Centralnego Ośrodka Informatyki: + 48 (42) 253 54 50.

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 353
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2019-10-08 12:58

Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka

NIP: 842-16-44-035

 

Bank Spółdzielczy Łeba O/Czarna Dąbrówka

Numer konta:

98 9324 1018 0020 0019 2000 0010

 

Dane kontaktowe

tel. +48 59 821 26 43
fax +48 59 821 26 44

e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek
w godz. od 8.00 do 16.00.

od wtorku do piątku
w godz. od 7.00 do 15.00.
 

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 759404
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2019-10-14 14:21

Stopka strony